mandag 2. mars 2009

Monday morning blues

Er det ikke nok nå? Jeg vil ikke ha mer snø. Jeg orker rett og slett ikke med problemene det skaper. Parkeringskaos, bilkaos, kjedelig utenfor butikken da jeg ikke kan ha noe stående på fortauet. Det ser jo ut som om det er stengt her. Dålig med kunder og kjedelige dager.

Nå sitter jeg og surfer på nett, idag og i morgen er det dags å lage regnskap som skal leveres til regnskapsførere. Spennende nå som jeg kan sammenligne tallene fra førrige år.

På fredag drar jeg til Birmingham. Jeg har ingen som kan holde Sømmelig åpent på lørdag så det vil dessverre være stengt. Anna holder åpent på mandag når jeg er på vei hjem. (Takk søta!)

Ellers er det ikke så mye jeg skal gjøre idag. Ta det litt rolig, drikke litt kaffe og kanske sy ferdig tunikaen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics