tirsdag 3. mars 2009

Litt mer kreativitet i gata her?

Jeg ønsker så att det flytter et morsomt selskap i lokalene ved siden om Sømmelig!!! Så jeg gjør litt reklame for lokalen her.

Lokalen er fantastisk, hadde jeg ikke hatt ett 5 år langt leiekontrakt (som ikke kan brytes) så hadde jeg flyttet bums!!! Store vinduer, hems, kjøkken, god ventilasjon og ellers pent lokale. Jeg tror leien er på 18000 men er ikke helt sikker. Størrelsen er over 100 kvm. Ellers ligger det en ortopedisk skoforretning i gaten, en tattoveringssjappe og KHIOs galleri NB8. Nederst ligger Sonnys Kebab og over i gaten en stengd kebabsjappe. Den er til salgs dersom noen er interessert! ;0) Så har dere også ABC beauty Senter.


Skulle gjøre regnskap idag men jeg har klart å legge nettbankdingsene på "ett bra sted"... Men jeg har i alle fall fått smaskens lunch. Anna hadde med seg kjøttsuppe som hun lagde idag tidlig. Med masse chili og paprikakrydder. Smask!!

I dag er det ikke nybegynnerkurs som det ellers alltid er på tirsdager. Det var kun to påmeldte så jeg var nødt til å avlyse.



Og så maset; men husk at det er stengt på lørdag. Da er jeg i Birmingham.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics