fredag 6. mars 2009

Med puter under armene

Jeg har hatt åpent idag til tross for at det er fredag. Dagen har såklart vært stille men jeg har hatt litt besøk her. Stammisar og nye bekjentskaper.

Når det er stille har jeg suttet nede i systua og sydd. Det har blitt 3 puter idag.

De lyseblå har fått byttet frem og bakside med hverandre. En del av ermen har blitt applikasjon. Disse har jeg ikke sydd fast som jeg pleier. Vliesofixen holder det godt fast uansett. Så er det en som jeg bare har sydd sammen som vanlig. Den hadde så mange farger att applikasjon ville blitt i meste laget. Jeg ville ha en fuglsiluett men hadde ingen her. Så jeg fant en tegnet bilde på en fugl på nett, forstørret opp den i bildebehandlingsprogram, og tegnet av den på vliesofixen rett på skjermen. Klikk på bilden så får dere den opp i full størrelse slik at du kan tegne av den eller printe den ut.

Jeg synes disse ble litt søte jeg, tenker det ville vært fint på en hvit tresofa ved havet ;) . Uansett, disse skal brukes som eksempler på gjenbruk.

Nå skal jeg snart lukke igjen her, dra til Torp og fly over til England.

Sees neste uke!

1 kommentar:

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics