fredag 20. mars 2009

Prosessen fremover

Nå er det mange praktiske ting som må gjøres. Kontrakt må forandres, møter må holdes, inventarlister må lages. Jeg har idag levert det jeg tror er det nest siste regnskapet til regnskapsselskapet. Jeg har møtt med utleier og signert nye kontrakt.

I morgen skal jeg slave i lokalene for å prøve å få frem allt som skal selges, pakke stoffer i poser og lage pakker av småtteri som ligger i glassdisken. Det er så mye detaljer som må på plass. Hvilke møbler skal selges, hva skal det koste, hva skal gis bort, hva skal kastes. Beslutt må tas på hva jeg skal gjøre med det som ikke blir solgt.

Nå skal jeg snart spise sykt mye is med en venninne og se en film i kosebukser. I morgen blir en lang dag. Sømmelig er stengt lørdag og søndag for anledningen.

TUSEN TAKK FOR ALLE FANTASTISKE MAILER, FACEBOOK BESKJEDER, KOMMENTARER OG HILSNER JEG HAR FÅTT, DERE HAR INGEN ANING OM HVOR MYE DET BETYR!!! TAKK TAKK TAKK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics