mandag 19. mai 2008

17-19 mai

Nå er det noen dager siden jeg har skrevet her. Ikke fordi det ikke skjer noe men fordi jeg har vært både litt opptatt og litt lat!

17 mai gikk fint, det var en jevn strøm med hyggelige mennesker i vakkre bunader innom. Vi satt nede i systua som kommer å fungere som stue med sitteplasser i en periode fremover. Systua flytter inn i kjellerstua over sommeren.

Idag mandag har jeg vært på skattejakt. Jeg har fine stoffer med meg og en fantastisk byste i papir som er støpt etter ukjent dame en gang i tiden! Dessuten har jeg fått lopper til markedet til helgen. Takk till Else og Inger.

På et bakgårdsmarked kjøpte jeg en gammel gjørdel og en BH/korsett som skal bli base i kjole og skjørt. På en liten sjappe på bislett fant jeg et glass med knapper. Og på Shabby fikk jeg sjokk over priser på gamle ting. Ser at jeg sitter på noen skatter ja...

Dagen idag begynte på Det Norske Teateret der jeg fikk omvisning i alle deler av bygget. Jeg har sett allt i fra kostymeverksted til kulisser og parykker. Spennende, tenk å jobbe i et så kreativt bygg med så masse flinke mennesker! Takk for turen Benedikte!

Christin har lagd klar flyer som jeg skal printe i morgen.

Nå middag!
Kylling med ett eller annet...

AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics