torsdag 8. mai 2008

Vad händer idag då??

Jag vet inte var jag skall börja idag....

Loppisen jag gillar i Sverige kan öppna för mig på måndagar, fast de egentligen har stängt! Hurra!

Så får jag ersättning från försäkringsbolaget i samband med inbrottet jag hade i Januari. Phuuu... Tack!!!

Så har jeg flera spännade projekt som kommer i höst 2008 och vår 2009. Kan inte berätta om det ännu. Men det är kul!

I veckan kommer kollektionen från GULP hit. Det är sommarens häftigaste presenter til tuffa småkottar!

Jag har fixat en bänk utanför Sømmelig så vi kan sitta ute i solen och njuta av en kaffe eller en god Feel Good.

I helgen kommer Framfylkinen for å ha ungdomskurs i Re-Design. Gøy!

Idag har jag också annonserat för första gången i Lokalavisen och Østkantavisa. Kul att se om det ger resultat. Om du som läser detta har funnit oss via någon av dessa aviser så lämna gärna en kommentar i bloggen eller sänd mig en mail! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics