søndag 11. mai 2008

Full rulle!

Været har allt å si! Idag har det vært overskyet og da kommer gjestene på besøk. Kjempekoselig!

I kjelleren er det fortsatt stor aktivitet og jentene syr så det ryker :) Nå skal det ryddes og spises avsluttingsmiddag nede. På bilden ser du "Tobias" som Siri har gitt liv til. Tror han sitter i veska og venter på turen til Østerike der han og Siri skal være i 5 uker hos en designer. Spennende!

Jeg har jo fortalt om de bodyene fra GULP!, idag ble utstillingsekemplaret solgt. De er så kule og jeg gleder meg til alle 7 trykkene er i hus. Jeg har også fått in mere garner fra Rogern og Pernille som skal sorteres. Noe ullgarn og noe linblandninger (se bilden).

I morgen har jeg fri og skal ut på tur til Sverige med min kjære mann og min lille puntobil. Kanske stikker vi innom Fredrikstad og hilser på bestemor Jenny også.

Vi sees i uka (forhåpentlighvis fant jeg noen bruktsjappaer på veien som hadde kule ting)

Agneta
....som er inne på sin 9 dag på jobb :P.... i sus og dus....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics