torsdag 22. mai 2008

Re-designkurs!

Først Grünerløkka og flyers på morgenen. Etterpå posten og en finfin bok som heter "Søm; Mønsterkonstruksjon og modellering". Så litt ekstra regnskap som regnskapsfører trengte. Så falafel og kunder og kaffe og sortering og vask av gulv.

Sen kom en journalist fra Allers og fotograf for å gjøre artikel om Sømmelig. Det ble intervju med meg, Mette og stamkund og kursdeltakere Lill Beate. Så kom alle andre jenter til kursen og vi satte igang. Det var kjempegøy og jeg håper og tror alle vil være fornøyde med resultaten vi kommer i havn med neste gang. Når vi omsider kom frem til at vi trengte pause var klokka allerede kvart på ti! 4 timer gikk i en hast!

I morgen tidlig skal jeg opp og flytte bilen som står parkert på veiarbeidesplass og så skal jeg sjekke om min pakke fra Kiruna har kommet frem til Töcksfors i Sverige. Da drar jeg og Punto for å hente hjem tingene som verdens beste familie har sendt til meg og Sømmelig.

Fredagen vil ellers gå til å organisere stoffer og andre ting som skal selges på markedet under lørdagen. Nå har jeg spist en kjempesen middag og skal se litt på tv før jeg sovner.

Natta!
Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics