lørdag 31. mai 2008

phust og pes

Jeg har suttit i solen idag, det er godt! Før det var jeg på loppemarked og fant litt småtteri.

Så skulle jeg sy en kjole av noen gamle gardiner, men jeg klarte såklar å gjøre det jeg maaaaser om når jeg har kurs. Klipper ut etter papiret og husker først etterpå at jeg IKKE har lagt til sømrom på mønster når jeg lagde det, og jeg har IKKE skrevet noe om det på mønster. Det står riktig nok "1 cm sømrom" på min beskrivning som jeg lagde men om det skal legges till eller om det er med i mønster står ikke. Så jeg klipper og ser at kjolen blir for liten. Jeg har lagd den figursydd fra start så denne re-designen vil bli til noen annen men ikke meg! Surt!

:) Nå skal jeg snart ut og se på en fin bursdaggave til mannen min som fyller år snart!

Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics