torsdag 15. mai 2008

Fiiiiine sofaen!

Tidlig idag kjørte jeg og Kent ut til en mann som hadde lagt ut litt møbler på Finn.no. Vi fikk låne bilen til min venninne Jenny (hun med mintchocolatten som er på menyen nå). Eneste problemet var at jeg glemte at Kent er allergisk mot hest og bilen er full av hesteutstyr. Fikk kjøre en lett forgiftet mann hjem etter ekspedisjonen!

Men se den pene sofaen da??!! Går det ann å gi bort så fine ting? Nå kan vi sitte kongelig når vi ser på dem som syr. Jeg er veldig happy kan dere tro.

Her er det ellers action, Mette syr i ateljen og Lill Beate syr i kjellern. Markedsdagene blir fyllt opp med spennede selgere og fler og fler melder om at de kommer. Flyer er i produksjon. Jeg har også fått mange hjelpere til markedet.

Hm, nå skal jeg prøve å kvitte meg med en lenestol som ikke er så fin. Får vel se hvordan det går.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics