onsdag 21. mai 2008

Kontorarbeide



Begynte dagen med en tur til CopyCo på Grønland der jeg hentet 500 st flyers som jeg har fått trykt opp infor helgens marked. Disse er nå begynt å distribuert runt om i Oslo. Fortsetter ikveld etter kurs og i morgen før jobb.

Så har jeg suttit foran PC og med papirer. Jeg har ryddet i kontoret (se plasteske med permer!) betalt regninger, mailet litt her og litt der. Men har flere mailer jeg må svare på.

Via Underskog fikk jeg tak på en trådløs router som skal brukes her på Sømmelig. Dessuten ser det ut som om jeg får en printer også. Det er jo håpløst å slepe den vi har frem og tilbake hele tiden. Folk er snille alltså!

Ikveld skal jeg på andre delen av nettverkskurs på Næringsetaten. De har masse kurser og for dem som driver eget eller tenker på å starte noe. Jeg har vært på Gründerkurs, Regnskapsforståelse og nå på Nettverksbygging. GØY!

I morgen er det første Re-Designkurset her på Sømmelig. Gleder meg som et barn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics