lørdag 1. november 2008

En deilig lørdag

Idag har jeg vært på Sømmelig fra kl 10.00, jeg har ryddet, vasket, møblert og lagd lunch. Fra kl 12.00 har det vært gjester her kontinuerligt. Jeg ble litt redd att bakevarene ikke skulle rekke til. Nå er det bare noen få eplemuffins igjen. Utrolig hyggelig!

Systua har vært besøkt av et utdrikkingslad idag. På 1,5 time ble det lagd en kjole! Jeg fikk se den og den var kjempesøt. Moro med kreative mennesker.

De hadde booket i forvei og bestillt lunch så jeg lagde foccaciaer med pesto, pepperskinke, gulost og crispy salat. Pakket de pent i brunpapir og la dem i en mandarineske med en heklet duk i bunn. Synes det så kjempefint ut jeg.

Så har jeg hatt besøk av stamkunder og nye kunder.

Nå skal jeg i 40-årslag!

1 kommentar:

  1. Foccatciaene (hmm..skrives det sånn mon tro?? :0) så veldig gode ut!
    Ha en fin helg!!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics