mandag 24. november 2008

Filminspelning, kallt vær og nybegynnerkurs

Jeg er frossen idag, skikkelig dypfrossen. Det er ganske varmt inne men den turen jeg hadde fra leiligheten til bilen og fra bilen hit har satt dype spor... Brrr... vil bare lage meg en kopp sjokolade og krype ned i sofaen i stua en trapp ned, og sovne! Men holder meg våken såvidt...

Dagen begynte besøk hos regnskapsfører og deretter med filminspillning i systua. Det var gøy. Om ca 3-4 uker tror jeg filmen er klar og da skal dere få se hva det er vi har drevet med her nede i kjelleren. Det jeg kan si er at det er skikkelig usømmelig! (Gøy usømmelig, ikke fyfy usømmelig...)

Så har jeg passat på å møblere om her. Lillstua har blitt en virkelig varm og go stue med sofa, spisestue og lenestoler, her er nå alle barneleker, alle varme pledd og masse gamle lamper som gir et lunt lys.

I systua er det nå en liten gruppe lenestoler ved "biblioteket", så bord, stoler og symaskiner. Litt mer skillt ut fra systue/stue. Ble egentlig veldig fint. Jeg er fornøyd.

Ellers har jeg suttet veldig mye ved pc idag. Oppdatert nettsidene, lagt ut bilder på facebook-eventen. Skrivit kurslister og sånt småtteri. I kveld er det nybegynnerkurs i søm, vi begynner kl 18 og er ferdige kl 22. Så jeg kommer å være rimelig sliten ikveld. Men i morgen skal jeg begynne dagen hos Line på Bislett hudpleie. Det blir deilig det. Jeg har gått hos Line siden 2001. Hun er kjempeflink. Og det er Renate også, min syster har gått hos henne når hun er på besøk i Oslo. Rekommenderes varmt!

Jeg stenger Sømmelig litt tidligere i morgen, ca 1730, da jeg skal på møte på NIH. På onsdag skal jeg kjøpe in blomster for salg her på Sømmelig. Tenker at desember er en fin måned for å kjøpe røde og hvite fine blomster. Og så er det da kveldsåpent på Onsdag, til 2100.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics