mandag 10. november 2008

Når man er mossig og trøtt...

...er det lov å gjøre andre ting en det som er viktig. Så idag har jeg lagt allt viktig til siden og koser meg med nestenviktige og nestenunyttige ting.

Jeg har lagd perleplater som skal brukes til plakater på sykkeln. Og jeg vil gjerne ha forslag på hva jeg skal pynte sykkeln med slik at den blir et blikkfang. MEN, den må fortsatt gå å sykkle på slik at det ikke blir spørsmål om det er en "skilt"...
Jeg har veldig lyst på en gammeldags og gjerne slitt og ødelagd sykkelkurv. Ser for meg en i pilekvist. Skal ut på skattejakt på fredag og da står en slik på lista. Og så har jeg lyst å sette en treeske på paketholderen. Der kan det stå en blomst eller grankvister osv avhengig av årstiden. Men jeg må finne på en måte slik at blomsten/dekorasjonen ikke blir stjålet. Det er jo trist å trenge å tenke på det men dere aner ikke hva folk tar seg for. Inget får stå ifred. Men med litt lim og stråltråd kan jeg sikkert gjøre det irriterende vanskelig å fjerne noe fra sykkelen :D.

Så har jeg bestemt meg for å kjøpe inn en trådløs router som jeg skal innstallere på onsdag. (Kent installerer den...) Jeg leser på forskjellige foraer att mange søker etter stille og hyggelige plasser for å sitte og jobbe med laptopen. Og jeg har jo sofaer, lenestoler, kaffe og muffins. Så her er det plass nok til mange som har lyst å sitte ute og jobbe. Og så synes jeg det er hyggelig med folk i lokalene!

Nå skal jeg lage meg noe å spise for i kveld skal jeg trene igjen. Nest siste gang i studien jeg er med på. Etter det fortsetter jeg på Oxigeno. Det blir gøy!

2 kommentarer:

  1. Jeg lette etter den trådløse ruteren, men det ser ut til at den er kjekk å ha her hjemme, dessverre. Etter det jeg kan huske er den heller ikke særlig kjempebra - håper du finner en bra en til onsdag!

    Takk for kjempegod kaffe, muffins og sjokkis :-)

    SvarSlett
  2. Takk selv for hyggelig besøk. Jeg har sett ut en router som visst nok skal klare to etasjer og stenvegger :)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics