torsdag 20. november 2008

Sømmelig på TVNORGE!

Igår torsdag så kom inslaget fra Sømmelig plutselig på TVNorge. Jeg fikk beskjed via SMS og ble som vanlig kjemperedd! Men det ble fint. Sjekk ut TVNorges nettside. Velg å se video fra 19/11 første del. Det er en kort intro men så kommer inslaget rett etterpå. Jeg skal prøve å få lastet det ned å legge det på nettsiden.

Idag har jeg hatt besøk av jenter som har sett inslaget så tv er bra å være med på. Jihooo!

I kveld er det julebordkjolekurs (samme som dere ser på inslaget) nå er det barn i kjelleren og i morgen har jeg fri. Da skal jeg forberede for markedsdagen på lørdag. Lage nøtter, møblere, kjøpe inn gløgg og pepperkaker, fakler osv.

((Og så må jeg trene! ;))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics