mandag 17. november 2008

juleverksted

I helgen hadde jeg mange hyggelige kunder innom på lørdag, det var aktivitet i systuen og kaffebaren var i full sving.

I butikken har nesten alle mine strikkede vester blitt solgt. Jeg hadde inne tre stykker som jeg selv syntes var kjempefine. (tar bare inn ting jeg liker selv) Any how. Vestene hengte og hengte. Men i torsdags så ble en solgt, den oransje. Så ble den blåsorte solgt på lørdag førmiddag og så den rosa på ettermiddagen! Sånn er det ofte, er det en sak som går så går alle. Som idag, et bord som ble tatt mål på i lørdags passet tydelig inn i tenkt miljø og ble booket via mail på formiddagen. Litt senere kommer en dame og er interessert i samme bord. Jeg rakk ikke en gang å henge på SOLGT-lapp. Og så var det en dame som var interessert i krakkene jeg har brukt som bord i sommer. De er til salgs nå. Jeg trenger ikke dem før neste sommer igjen og da har jeg tid å finne nye.

Ellers så syr jeg så det ryker. Handlenett i polpose størrelse slik at man kan gå på fest med stil. Vinposer er også produsert, de seneste er redesignprosjekt. Jeg skal sy videre i morgen slik at jeg har noe å selge på markedet.

Nå har jeg igjen inne boken Myk start av May B Langhelle. Løp å kjøp! Den koster 259.- kr.

Ellers minner jeg om julemarkeder den 22 november, 6 og 13 desember.

Så adventshopping med Hild Rief 29 november. Hild designer fantastiske klær, jeg er så stolt over at Hild og co kommer til Sømmelig. Som noen av dere kanske husker var jeg veldig begeistret over kolleksjonen som kommer til våren.

Denne kolleksjonen er også veldig fin og jeg skal finne meg noe som passser. Til tross for at jeg ikke er blitt så slank som jeg hadde ønsket!

Nå ska jeg sove. Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics