søndag 23. november 2008

Første julemarkedet er i mål!

Det ble en lørdag med jevn strøm av gjester i Nordahl Bruns gate. Jentene hadde med seg kjempefine ting og jeg så mange poser med julegaver finne veien ut fra Sømmelig. Jeg selv var oppe i butikken og lagde kaffe og gløgg. Denne gangen hadde jeg droppet vafler men det skal jeg ikke gjøre igjen. Det savnet vi nok alle. Duften av vafler kan ikke erstattes av noe annet. En jeg hadde prøvd med nellikapelsiner!

De som solgte denne helgen var:

Fredrikke A Pedersen - Barneklær, kort, til og fra lapper, juledekorasjoner.
Helene Garum - Strikkede barnebukser i alle størrelser og farger!
theatvertimot - smykker, barneklær, luer og vesker.
Tonje Stenberg - Pulsvarmere, vesker, engler, punger og votter i ull.
Elisabeth Nyhagen - Smykker i egen desing under navnet Pikekyss.

Det blir akiviteter hver helg nå frem til mitten på desember.
29 november - Hild Rief designutsalg.
9 desember - julemarked
13 desember - julemarked

Vedr kurser:
En ledig plass på nybegynnerkurs den 2 desember.
flere ledige plasser på nybegynnerkurs den 9 desember.

3 kommentarer:

  1. så koseligt!! er det åpent på sømmelig idag?? har lyst på kaffe i koselige omgivelser!!

    SvarSlett
  2. Hei,
    Nei, det er dessverre stengt. Jeg har fri idag, skal gjøre regnskap og gå på julemarked i Margaretakirken. Det er så koselig med damer i svenske folkdrakter og svenske juledekorasjoner. :)

    http://www.svenskakyrkan.no/

    SvarSlett
  3. så koseligt.. satt akkurat å googla etter julemarked i byen så takk for tips ;)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics