onsdag 19. november 2008

Skattejakt og haglvær! (og litt bilder på handlenett)

Jeg dro på skattejakt idag, og plutselig når jeg kommer kjørende i min lille Punto så begynner det å hagle. Og jeg som ikke har vinterdekk! Jeg fikk et snev av panikk og tenkte at nå blir jeg sittende her et sted mellom Oslo og svenskegrensen!!! Men det gikk raskt over og jeg kunne kjøre hjem med mine funn. Phu...

Funnene er blant annet: Solan og Ludvig-stoff, putetrekk i gameldags stoff, krydderhylle med alle originalskuffer, en dramaten (trillevogn; dra-maten som farmor sa...) skolesekk i skotskrutete stoff til barn, strikketøy til barn, sko, gamle vakkre rammer, juleduker, skittentøyskurv i oransje i GODT skikk, krakk med trappetrinn, brett, skål, bøker, barnesko, luer og litt mer som jeg ikke husker nå... Veldig moro idag.

Så har jeg fortsatt og sy nett idag. Nå har jeg på oppfordring tatt bilde på dem. Jeg henger dem ut for salg på julemarkedet. De fleste er i størrelse polpose og jeg kommer å kalle dem miljøvenlige polposer... Tror jeg er oppe i ca 17 nett nå... Besatt? Næ...

4 kommentarer:

  1. Vilka fina! Du är så duktig, jag tänker ibland att jag ska sy eller kanske lära mig sticka. Det blir dock inte av:-) Fast jag pärlar ju en del förstås.

    SvarSlett
  2. Så bra at du tok oppfordringen min til å legge ut bilder. De var fine, supre presanger. Det går jo også ann å bruke de til f.eks en god olje og balsamico.....

    SvarSlett
  3. ja, de passer jo til alt. Jeg bruker min til og fra butikken, til trening, til ekstra klær og allt jeg måtte ha behov for. Handlenett er supert til allt. :)

    SvarSlett
  4. hei, gleder meg til lørdag :o)

    hilsen Kort&Søm

    Ps. nettene så fine ut :o)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics