fredag 28. november 2008

I'm in looooooove!

Jeg leser en blogg hver dag som heter Sew! Mama, Sew! hver dag får man tips om julegaver og idag fant jeg en ting jeg så gjerne vil ha selv. Det var en fantastisk notatbok som en jente selger på Etsy. At det går ann å være så kreativ og flink. Jeg blir helt målløs og får prestasjonsangst hver gang jeg leser på disse bloggene.... Og en time eller to på Etsy så er man jo deprimert...

Men skam den som gir seg. På samme blogg fant jeg denne tutorial. Hvordan man lager sin egen notatbok. Den ser ikke så komplisert ut, og om man bare har de rette materialene så kan dette bli en koselig aktivitet en kveld. Har veldig lyst å lage en egen notatbok. Jeg samler jo på papir på samme måte som jeg samler på stoffer så jeg har lyst å legge in vakkre sider i notatboken, slike som ikke nødvendigvis må skrives på men som dykker opp som inspirererende inslag underveis.

Dette blir trolig et prosjekt i januar. ELLER i jul når jeg er hjemme i kiruna i 9 dager!

2 kommentarer:

  1. du finner frem så mye rart..... glad for at du deler med oss andre.... spennende

    SvarSlett
  2. Inspirerende! Nå gjelder det bare å finne tid og fint papir.

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics