torsdag 26. februar 2009

Bissi Bissi part II

Jammen ble det ikke en fantastisk dag igår da??? Jomenvisst. Det summet i alle vinkler og rom og jeg har nok ikke sett så mange mennesker på Sømmelig uteom en markedsdag.

I systua var det barneklækurs og Fredrikke fikk mye skryt når kursdeltakerne gikk. Jeg lovet å assistere dersom det trengtes da jeg hadde klart å booke in 9 personer isteden for 8 på kurset. Men dem klarte seg fint.

Skriverkurset hadde også det bra, men dem så jeg ikke til så mye igår. Vanligvis sitter jeg utenfor kjellerstua og skriver på kvelderne og hører dem le i rommet. Men damene så veldig muntre ut når de hadde pause så jeg tipper det ble en god kveld som vanlig.

Anna hadde fika med sine studievenner og jeg hadde møte med min nettverksgruppe Midas (som har plass til flere gründere. Interessert? Les mer her. og gi meg beskjed så sender jeg søknadsmail til deg.).

Jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke klarte å ta et spontant møte med en dame som kom innom for å få inspirasjon for kurser hun skal ansvare for på sin arbeidsplass. Jeg håper vi sees igjen!! Da skal jeg ta meg tid å vise rundt og fortelle hva jeg har prøvd og hva tilbakemeldinger jeg har fått.
Ellers må jeg bare si at jeg tror jeg har dårlig bilkarma!!! Noen av dere har sikkert fått med dere at jeg ikke har kjørt bil på en stund. Førerkortet mitt hadde gått ut for LENGE siden og jeg fant ut att bot for å kjøre uten gyldig førerkort var langt dyrere enn jeg har råd å betale.

Bilen ble alltså stående og papirer sendt til Sverige. Etter mange om og men kom så førerkortet i begynnelsen på uka.

Jeg gravde frem bilen som har stått urørd siden første snøen kom. Se bare på bilen, jeg følte meg såååå flink! I trause skandinaviske Norge så jeg mange kommentarer fra forbipasserende. :) Uansett, jeg fikk mitt førerkort på ambassaden og trodde att allt var bra. Men igår fastnet sikkerhetsbeltet. Det går liksom ikke å dra ut eller rulle inn... så nå kan jeg jo ikke kjøre likevel!!! Jeg blir gal, hva har jeg gjort som fortjener så dårlig bilkarma??? Nå må jeg vurdere om det er verdt å begynne å skru i bilen selv eller å levere inn på rådyr verksted... Men men, ute skiner solen og jeg skal lage meg en kaffe. Idag kommer kanske bæretreffen igjen.

1 kommentar:

  1. Hei, hei, kjempe hyggelig kveld hos deg igår!!
    Hilsen Fredrikke :o)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics