lørdag 7. februar 2009

Lørdagsstengt :(

Idag er Sømmelig ufrivillig stengt. Av personlige grunner velger jeg å være hjemme isteden.

Dersom du var på vei og møter en lukket dør beklager jeg så masse masse! Idag skal jeg bare rusle i snøen med minn mann og kanske trene. Jeg håper dette er en typisk snø-lørdag da det ikke er noen gjester uansett. (har hatt 0 gjester noen snødager!)

Kanske holder jeg åpent i morgen isteden. Send en sms om du vill vite om jeg er der i morgen. Telefonnummer finner du på hjemmesiden.

Her får dere en video med de fantastiske Tribal Troopers. Hadde jeg vetat at jeg skulle holde stengt idag så hadde jeg vært på kurs med Jenny for å lære meg grunnleggende Tribal idag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics