fredag 20. februar 2009

Sverigehandel

Idag var jeg en tur til Sverige med Anna. Vi passet på å fylle opp fryseren nå som svenske kronen er på det laveste på meget lenge. Jeg fikk meg også en tur innom brukthandeln og fant en vakker boks og en lampe blant annet.

Nå sover lilljenta og jeg sitter i sofaen med laptopen på fanget. Snakket nettopp med mamma og fikk beskjed om å se denne filmen:



Gutten i rutete dress er min kusin Anton. Nå ble jeg stolt. En liten film om å stoppe forsøpplingen.

Sjekk ut denne nettsiden; www.bookcrossing.com jeg fikk tips av en av mine lesere og dette virker som en fantastisk ide. Jeg visste rett og slett ikke att bookcrossing kunne gjøres så organisert. Jeg takker for tipset og skal registrere noen bøker og så registrere Sømmelig som en crossing point. Når jeg gjør det håper jeg dem av dere som er interesserte i bøker stikker innom og benytter dere av tilbudet og kanske også registerer noen bøker for videre ferd i verden.

I morgen blir det vaffler på Sømmelig for jeg glemte å bestille muffins og scones. Kanske sees vi?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics