mandag 16. februar 2009

Name dropping!

I førrige uke var det en kjempekul jente inne på en kortvisitt her på Sømmelig, vi skravlet bitte litt og hun syntes Sømmelig var kult. Idag spurte Anna meg om hvorfor jeg ikke blogget om det.

Agneta: hva skulle jeg da skrevet?
Anna: men såklart att Mariann från Surferosa tyckte att Sømmelig var kult!
Agneta: Hæ? Var det hun?? Syntes hun var kul men klarte ikke å plassere henne!

Jeg er jo allt for rotete! Såklart var det hun! Så nå blogger jeg om det. Andre som jeg ser opp til som har vært her på Sømmelig er Hild Rief, som hadde salg av sin kolleksjon her før jul. Ellers har Peter Løchstøer vært her og shoppet. Tone Mette som er en venninne via via er jo også en up and coming artist.

Så er det noen andre også men jeg klarer ikke å plassere alle ved navn. Og spør gjør jeg helst ikke. Det skal de få være foruten. Litt privatliv...

Idag bestiller jeg varer og fyller på lager. Betaler regninger, sender fakturor og reder ut trådar...

Om jeg rekker det skal jeg sy en liten kjole eller to til barn. Har en del fin ullfilt som blir søte kjoler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics