tirsdag 17. februar 2009

Sjælevarme!

Jeg har prikket av mange saker på listen idag. Boringen i lokalen ved siden av har vært moderat og jeg er ikke like nervevrak som tidligere dager. De holder på med å "pigge" opp gulvet, de borer alltså bort hele betonggulvet og skal legge nytt med varmekabler. Et lyd som går gjennom marg og ben!

Alltså, jeg har oppdatert hjemmesiden, lagd nyhetsbrev, sendt mail til noen leverandører jeg ønsker å samarbeide meg vedr cafédelen. Jeg har lagd plakater om bokbinderkurs, tilbud til studenter ved KHIO og salg i butikken. Så har jeg forberedt meg til kurs i kveld. I dag blir vi bare 3 stykker pga sykdom. (God bedring dere andre!)

Nyhetsbrevet jeg har sendt ut finner du her.

Så fikk jeg levering av Søbogaard sin Sjelevarmer. Den er sinnsykt god varm. Passer perfekt nå i disse tider. Hvis man blander den med Økvavit får man en Ildsjæl. :) Jeg har også hatt besøk av stamkundene mine og nye kunder. Solgt både klær og ting og tang! Favorittkjolen min som aldrig blir solgt har nå fått ett nytt hjem. Hurra!

Ellers er jeg ikke sikker på at rydding er noe for meg. Jeg har ryddet og ryddet men mister grepet på hvor jeg har ting. Igår letet jeg hele dagen etter ett mønster på en barnekjole. Fant den i slutten på dagen. På ett helt ulogiskt sted. Idag har jeg letet etter lamineringspapirene. Borte vekk!!

Ps, Christine, om du leser dette så var det jeg som vinket til deg igår på Grünerløkka. Jeg i den gigantiske røde dunjakken og den grønne lua sammen med min venninne Anna. :)

2 kommentarer:

  1. Ja - det er best å ikke rydde :-)
    ( du høres ut som meg ) hihi :-)

    Ellers så er jeg er fremdeles lei meg for at butikken din er i Oslo og jeg bor i Bergen :-)
    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til kurs!! :o)
    Høres ut som om du har hatt en effektiv dag, og jeg misunner deg IKKE betongborring...en grusom lyd!!

    Fredrikke :o)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics