mandag 23. februar 2009

Det rinner fra taket og snøen smelter!

Så er det da mandag og ny uke. Ute smelter det og vannet drypper fra takene, i aftenposten leser jeg at vi skal ha "snøkaos" i tre uker til... Suck... Jeg liker snø, ikke missforstå meg, men det er slitsomt også. Vanskelig å komme frem, mindre kunder, og så tenk da det begynner å smelte sen da? Fosser i gatene og isveier på kveldene... Jeg har allerede brukket armene en gang. Ja, jeg skriver armene for den ene gikk av og den andre ble slått fliser av armbuen. Gikk med gips og fatle i 8 uker. Tro jeg er redd å gå ute nå?? Hva skjer om jeg skader meg??? Jeg er jo ikke ansatt og har ingen inntekt så jeg blir jo ikke direkte sykemeldt. Nei, derfor er det best å være veldig forsiktig ute!

Leser en kaffetest på nett. Der står det at Stockflets går av med best i test. Det er flott, jeg har alltid fått den beste kaffen hos dem. Dessuten er det testet på den kaffebaren jeg gikk mest på. Jeg ser også at jeg er veldig billig på kaffe. Vi kan kalle det "ikke-latte-art-rabatt" jeg har aldrig lært meg å lage vakkre blomster og annet i melken. Snart bytter jeg kaffeleverandør og da skal jeg få en kurs på kjøpet. Da skal jeg se om jeg kan lære meg å lage fine blader og hjerter!

Barneklekurset er snart fulltegnet, kun en plass igjen. Hør av det kjapt dersom du ønsker å være med. Start kl 1800 på onsdag. Vi holder på til kl 22. Pris 400,- + materialer.

For dere som ikke kjenner til Hild Rief så har dere en gylden sjans å lære kjenne den norske designern i uka. 25-28 februar er det salg på vinterkolleksjonen. Hvis du tar deg ned til Stortingsgata 8 kan du prøve og sjoppe i butikk. Ellers er klærne å finne på nett og i utvalgte butikker i Oslo. Jeg har en kjole jeg er veldig glad i og dersom jeg rekker skal jeg ned å se om tunikaen i samme stil passer meg.

Jeg hadde nettopp besøk av kunde som ser kjent ut, han har vært her før og jeg kjenner igjen han fra TV, så jeg samlet meg litt og spurte hvor jeg kjenner igjen han fra. Det er fra forskjellige produksjoner på tv som Kaoskontroll og Ekstrem oppussing, som dog bare er en del av hva han driver med. Kenneth Kohlberg. Han sa han likte Sømmelig fordi jeg hadde valgt ut ting med hjerte og ikke fordi de var "rett" å ha i en slik butikk. Noe sånt, og jeg ble såklart veldig glad. Takk takk, slik trenger man på en mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics