søndag 6. april 2008

En busy lørdag!

Igår på lørdag var det action her på Sømmelig må dere tro. I systua ble det sydd både gardiner og vesker og jeg har sagt det før men sier det igjen. Det er ikke noe deiligere lyd enn symaskiner i arbeid.

Her oppe var det jevn strøm med gjester som ville ha kaffe på veien eller bare en rolig stund i cafeen. På kassadisken står også en liten blomst. En hestehov, og det er vårens første blomst. Vi kan herved konstatere at våren officiellt har kommet til Oslo. Takk Mette!

Jeg hadde også møte med en leverandør av barnebodyer. Kjempekule. Jeg skal si ifra når jeg har tatt dem inn for dette er virkelig kule gaver til den nye verdensborgeren.

Jeg har fått en bordvev som jeg gjerne vil sette opp så er det noen som har peiling så byr jeg på kaffe og muffins om jeg kan få hjelp med å sette opp en liste på hva jeg trenger å kjøpe inn for å få den ferdig for veving.

Nye forverv i helgen er: stoffer, en pen veske, noe broderier (jeg bruker dem til vesker, men det kan jo brukes til hva som helst!) En liten pledd i hvit og gul lagd av heklede bestemorruter med liten blomst på. Kjempesøt. Den er stor nok til å legge over enden på en enkelseng eller så kan man dele den i to og få to fine babypledd til vogn eller seng. Ellers en et A-linje skjørt i sort, noen hatter og strikkepinner.

Jeg hadde også besøk av en hyggelig dame som tilbød seg å komme over med Burdablader. Det blir jo hyggelig, da har vi enda mer inspirasjon.

Ellers så solgte jeg et gavekort på kurs. Det er noe jeg helt har glemt å skrive om, og selvsagt kan dere kjøpe gavekort. Jeg har tidligere solgt gavekort på sytimer i systuen. Gavekorten gjelder i et år og kan kun brukes til det de er kjøpt til pga momsregler som er forskjellige på kurs og utleie. (gjesp!;)

Nå er det søndag og jeg har nettopp åpnet. Ute regner det og jeg tviler på at det blir en like aktiv dag her idag. Jeg skal sy en gardin og drikke kaffe ;)

AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics