torsdag 24. april 2008

Solen skiner og det er kallt ute

Jeg er trøtt idag, litt sånn udefinert. Men jeg har bestemt meg for å ta opp en symaskin i cafeen. For det er veldig stille her nå og jeg må ha oppsikt over døren uansett.

Glemte en pose med klær hjemme som jeg tenkte lage re-designprosjekter av. En fin tynnstrikket genser med trekvart erm som er for kort i livet blir en kjole, jeg tenkte bare sette glidelås i siden og sy på en skjørtdel under bysten. Tror jeg trenger glidelåset for skjørtdelen er ikke stretch i og da kommer jeg meg ikke i og ur uten glidelås.

En silkekjole med knepping frem må bli noe annet, kanske jeg bare klipper bort blusedelen og lager et skjørt av nederdelen. Stoffet er jo fint.

Siden jeg skrev det som står over så jeg vasket kjøkkenet igjen etter et uhell med caramellsirup. Det er klissete kan jeg love. Så har jeg hatt kunder innom og blitt ringt opp av en freelancejournalist som er interessert i å skrive om Sømmelig og meg. Spennende!

Og det er ikke lenger kallt, det er varmt!

Me sjåast...
Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics