lørdag 12. april 2008

Garn i lange baner!

Nå har jeg endelig fått gått igjennom alle garner jeg fikk av mine gode venner Roger og Pernille. Tre store sekker med fine garner i forskjellige størrelser, kvaliteter og farger. Takk til Rogers mamma!! :)

De garnerne som er påbegynte eller savner omslagspapir vil bli solgt kjempebillig eller lagt ut for gjester å bruke. Jeg skal printe ut og laminere oppskrifter på mormorsruter og strikkelapper. Da kan vi hekle og strikke lapper når vi kjeder oss. Til slutt har vi nok lapper i forskjellige farger og mønstre så jeg kan sette sammen pledd som vi kan ha over oss en regnig dag.

Garner i hele forpakkninger vil bli solgt i butikken. Ellers var det også gamle poser fra butikker i Tønsberg som jeg har spart på. Jeg liker jo som sagt gamle ting...

Idag er det kjempetrist vær ute, noen frossne gjester finner veien innom idag og varmer opp seg med en kaffe men det er ellers stille her. Selv er jeg inne på min 4 kopp med kaffe... ;)

Igår fikk jeg en levering med gamle stoppegarner i hele forpakkninger. Ikke nok med at de er vakkre å se på, det er jo også meget praktiske. En trenger jo ikke et helt nøste når noe har raknet i en søm. Takk til Else.

Så må jeg fortelle om den fine kommentaren jeg fikk idag. En jente hadde gått forbi igår og sett på Sømmelig utenifra. Hun fikk en Stockholmsfølelse (positivt ment!) for slike steder mente hun fantes i Stockholm og ikke i Oslo. Jeg ble kjempeglad. Stockholm er min favorittstad i Sverige.

Nå er det dags for å hekle en lue, jeg fant så morsomme garner nede og enda er det jo chans for å få brukt den, våren nekter jo å komme!

Me sjåast!
Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics