søndag 20. april 2008

Sol sol sol

Det er så deilig med sol ute, dette er jo rene sommerværet. Jeg satt ute hele dagen igår, var bare inne dersom kundene trengte meg ;) Ute har jeg nå to krakker i solen, samt et pledd på trappa. Inne har jeg fyllt opp med nye drikkevarer. Jeg har gitt opp og har nå tatt in coca cola, men også brus fra Feel good, de var kjempegode og er ikke tilsatt noe sukker eller tilsettningsmiddler.

Igår var jeg på loppemarked før jobb. Kapret en fin husqvarna og fikk den til 80 kr. Prøvde den når jeg kom hit igår og den sydde som bare den! Så to fine krakker og noen hengere som jeg er så glad i.

Nå venter jeg på at husveggen skal varmes opp så jeg kan sette meg ute med en god malabar. Sees vi idag?

Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics