tirsdag 29. april 2008

kom inn!

Jeg liker meg veldig godt når det er mange innom sjappa. Idag har det vært jevn trafikk og av forskjellige grunner. Noen skal ha en kaffe på veien, en annen kjøper gamle knapper en tredje trenger en stille halvtime med avisen. Så har vi de som skal se hva som er nytt fra sist og de som bare skal se seg om. Alt er like koselig.

Dagen min har kretset kring blekk til skriveren som jeg ikke finner og gulvvask! Ellers er jeg relativt sløv idag, når jeg ikke snakker med kunder sitter jeg her forann pc:n og taster i vei.

Kameraen er hjemme så jeg kan ikke ta noen bilder idag. I morgen skal jeg sy re-design-prosjekter som skal brukes i kurs neste uke. Da må jeg ha kamera for å ta bilder "før" og "etter".

AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics