tirsdag 15. april 2008

Halvtidsrapport...

Det går ikke så bra. Gardinen har jeg andre planer for så jeg venter på tilbakemelding fra eiern. Og overlockmaskinen tuller med meg så jeg kan ikke få sydd sammen kjolen. Nå tar jeg en liten pause og så håper jeg på at maskinen er snill igjen når jeg kommer ned.

Har hentet fine stoffer idag og der var det blant annet med litt vanntett stoff i luxus beige, dvs gullskimmer farge. Og så fantes det også i brun, mørkeblå og kobber. Noe av det skal bli regndekken for hund tenkte jeg. Må bare finne noen fine mønster på disse dekkene. Jeg jobbet i hundebutikk og det var vanskelig å få bestillt vanlige regndekken uten for til brukshunder. Nå skal jeg prøve meg på dette! (også...)

Back to work!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics