torsdag 17. april 2008

Vaffler og fil

Idag er jeg sååå happy. I matbutikken fant jeg endelig det som er mest likt den svenska filmjølken. Kulturmelk heter det vistnok her. Før har jeg kun funnet Kefir eller skummet kultur og det er ikke samme ting. Så nå er jeg happy. Min frokost har blitt komplett igjen.

Og så har jeg tatt med vaffeljern til Sømmelig. Skal prøve idag når Mette kommer innom etter13-14 en gang. Har kjøpt inn både glutenfri vaffelrøre og vanlig. Så litt jorbærsyltetøy også såklart.

Idag har vi tredje gang på mønsterkonstruksjonskurset. Til idag skal kursdeltakerne prøve på å lage et mønster utifra basen. Det er for å se hva vi rakk å lære bort sist. Så går vi igjennom alle modeller og skaper mønster utifra dem dersom det trengs. Kanske har noen klart det?!! Spennede å se. Stoff skal også være inkjøpt til idag.

Utenfor butikken står det nå tre kurver med garn. Det ser så koselig ut, og jeg har solgt litt av det også. Det er bomullsgarn (15.-), 100% ullgarn (20.-) og så akrylgarn (12.-).

Nå planlegger vi designerdager på Sømmelig, det blir trolig i slutten av Mai. Er du interessert av å være med kan du sende meg en mail. Fokus er på klær, accessoarer og interiør i egen design.

Agneta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics