onsdag 9. april 2008

Stille og rolig og kaffe og telys...

Her er det sømmelige gjester i alle kroker, hyggelig. Jeg sitter og tenker på ting jeg har tatt pause fra nå som jeg er gründer. Hvis jeg ikke bruker meg av disse tingene så kan jo kanske noen annen ha bruk for gode tips?

Hudpleie: Gå til Line eller Renate på Bislett hudpleie. Jeg har gått hos Line siden jeg flyttet til Oslo i 2001. Hun er kjempeflink og veldig hyggelig. Line har startet sin egen salong nylig og var til stor hjelp og støtte da jeg planla å starte Sømmelig. Renate får også mye skryt, min syster var hos henne når hun var på besøk i Oslo.

Frisør: Jeg har frisørskrekk og når jeg mistet min frisør i Stockholm sluttet jeg å gå jevnlig. Det endte med krisetimer hos diverse frisører og jeg var aldrig fornøyd. Så fikk jeg høre om Spaghetti, ringte dit, bad om å få en flink-flink frisør og traff Anne Britt. Siden dess har jeg gått til henne. Hun får stort sett frie hender og farger, klipper og styler meg. Jeg er ALLTID fornøyd siden dess. Nå er det lenge siden jeg var hos henne. Meget lenge siden (det er alltså ikke hennes feil at jeg ser ut som jeg gjør ;)). Men jeg er ikke utro. Jeg klipper meg selv. Stoffsaks på badet er en gründers tips. ;)

Byferie: Før booket vi ofte helgeturer langt i forvei, for å så plutselig ha en storbyweekend å se frem til. Norvegian har jo lavpriskalender som er super. Vi har vært i Berlin mange ganger, Nice, Stavanger, København, Gdansk og noen andre steder. Booker en langt i forvei så blir jo ferien nesten gratis. Allt er jo betalt og klart når det er dags for avreise.

Nå skal jeg rydde bort PC fra bordet i butikken, for plassen er reservert av en venninnegjeng som kommer halv 5.

I kveld er det nybegynnerkurs. Pga mange avbookinger er vi kun 2 stykker. Jeg og en kursdeltakere! Hihi.


Bilden er fra en cafe i Gdansk!

Ps. Systua kan leies ut til foreninger og andre som ønsker en lokale med symaskiner for egne kurs, fikk forespørsel om det igår og svaret er såklart ja. Alt er mulig. Bare spør.

AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics