tirsdag 8. april 2008

Stille dag med mye informasjon

Idag har jeg stort sett suttet ved pc og tastet. Mye av det jeg har gjort er av mindre intresse for den store skaren men noen lysglimt har kommet under dagen.

Først fikk jeg kontakt med en tidligere kollega av meg som skal ha konsert på Kampen med gruppen Vålerenga Vognhall. Se her: http://www.kampenbydelshus.no/
Dessverre kan jeg ikke gå på konserten selv da jeg skal i vei å feire en venninne som fyller 30! Hipp hipp!

Så fikk jeg informasjon om en cafe som heter Café Croconilen (kul navn). Det er en cafe med där man kan fika och se på Nilenkrokodiler! Ligger rett ved Zoologisk Park i Charlottenberg.

Det må jeg sjekke opp og så ta en tur på zooen også for jeg har sånn lyst på å kose med en liten øgle igjen. Når jeg jobbet i København dro vi med jobbet til Zoologisk Have for teambuilding. Vi besøkte den delen der barnehager og skoler drar på dagstur. Det var kjempegøy. De hadde alle mulige små søte dyr. Men de hadde kuttet ut edderkopper fordi det er så mange som er redde dem. Så nå har jeg alltså mulighet å prøve dette igjen håper jeg. Jeg har veldig lyst på en Leopardgekko for min venninne hadde slike. De er søte og lagom store. Ettersom mannen min er allergisk så kan jeg ikke ha hund eller katt lenger.

Ps. jeg har kontakt med en kursleder i nålebinding. Jeg sender ut mer info om det i neste nyhetsbrev og setter dato i kalendern. Men si ifra om du er interessert. Det går over en kveld og alle uansett forkunskaper i håndverk kan delta. Les mer.


Nå skal jeg lese dagens aviser og så gå ned i kjellern og rense i ting jeg har fått levert.

Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics