mandag 14. april 2008

Måndagsåpent

Naboen sa det var mange som kom innom igår og jeg har så vondt i magen for at jeg ikke var her. :( Men det var for deres eget beste. Og mitt beste også...

Ettersom jeg var hjemme igår valgte jeg å ha åpent idag isteden. Det ble en produktiv dag. Jeg har hatt mye gjester og fått sortert mye stoffer som nå er prismerket og lagt ut i butikken. Noe skal også brukes til kursene.

Så håpet jeg på at betalingsterminalen skulle komme idag men ikke... Setter min tro til i morgen.

Jeg har noen dårligsamvittighet-prosjekter som henger over meg. En gardin som aldrig blir klar og en dåpskjole som er klippt ut og venter. Men jeg har lovet meg selv at jeg ikke får gjøre noe annet før de er klare i morgen. Derfor skriver jeg det her... om jeg ikke nevner noe om det i morgen vet dere at jeg ikke klarte mitt mål. Men ellers må jeg legge in en bilde på noe av det!!!

Hvis noen har IVAR hyller fra IKEA som dere trenger å bli kvitt så si ifra. Jeg har noen selv som jeg skal ta hit. JEg har mye stoffer som er donert fra snille mennesker som bør komme litt bedre frem og bli lettere tilgjenglige nede i systuen. Disse stoffene bruker vi feks på nybegynnerkurset da vi syr noen enkle ting som feks en pute eller en veske eller en skoposte etc. Små biter blir til lommer eller applikasjoner.

Nå skal jeg plukke ur oppvaskmaskinen og så pakke sammen og komme meg hjem for litt middag (gratinert blomkål idag! Mums!). I morgen tidlig skal jeg innom en snill jente å hente mer stoff som vi skal ha i systuen.

AgnetaN

1 kommentar:

  1. Hei Agneta - eg og ei venninne var innom i går, men måtte finna oss ein annan kafé pga stengd. Kaffebrenneriet i Ullevålsvg. var IKKJE det same som Sømmelig, nei! Bråk og leven. Så vi kjem garantert tilbake ein annan gong:-D Eg har noko stoff som kanskje kan brukast på kurs. Det er nokre gamle dukar i 90-talsfargar:-) Ikkje så fine, men gjer sikkert nytta når ein berre skal læra seg å sy;-)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics