søndag 27. april 2008

Søndag og regnrusk

Idag er det sådär ruggigt ute, det är deilig å være innendørs. Jag har lagt fram muffins og lager kaffe, lysene må tendes og pleddene må frem ;) Jeg har fått fine tulipaner av snille snille Ragnhild som liver opp en regnvåt dag.

Idag har jeg ikke noen spesielle planer. Jeg har lyst å sy noe men tror evt at jeg bare blir sittendes. Kanske ordner jeg unna allt admin så jeg kan ha fri på årntli i morgen. Gleder meg veldig til i morgen, da skal jeg på besøk i kostymeverkstedet på Operaen!

Så må jeg passe på å gjøre litt reklame for et arrangement som holder sted på Sømmelig i Mai. Framfylkingen i Oslo arrangerer Re-Design workshop for ungdom mellom 14-18 år. Gratis for medlemmer i Framfylkingen Oslo og en kostnad på ca 400 for ikke medlemmer.

Nå må jeg bytte kanal på radion, vi snakkes!
AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics