fredag 6. juni 2008

40.9 grader varmt...

...Er det i solen. Når termometern hadde kommet opp i den temperaturen gikk jeg inn, trolig hadde den stigit mer om jeg stannet kvar... Jeg tror jeg besvimmer snart. Jeg har jo lyst å sitte litt ute også men det går jo rett og slett ikke. Blir søvning. Men det er fint ute nå. Og menneskene ser glade ut.

Jeg har lagd meg en latte og drukket noen liter med vann. I Sverige feirer vi natsjonaldagen idag. Jeg feirer bursdag. Hipp hipp!

Jeg holder på med å sy klar dåpskjolen som jeg begynnt på for leeeenge siden. Jeg skal få lov å vise opp dem på et marked snart. Da må jeg jo bare ta sjansen. Så håpe på at noen synes de er morsomme nok til å kjøpe. For de er jo kanske ikke så tradisjonelle da. Ellers hører jeg mye på svensk radio for tiden. www.sr.se just nu er det Christer.

Ellers kan jeg si at jeg slutter aldrig å forundres over hvor dårlig folk er til å lukeparkere, eller parkere i det hele tatt... Hjelp... ser mange forsøk under dagene her ja..

Dersom dere er på tur i solen i morgen håper jeg å kunne tilby iskaffe! Menyen er klar men fryseren er fortsatt på majorstuen. Jeg skal få den på plass i morgen før jeg åpner håper jeg. Nam!

Ha en fortrefflig fredag og en deilig helg med mye musikk!

Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics