torsdag 5. juni 2008

Frysere, iskaffe, varmebølge, moteshow, tatoveringer

Det er så varmt her at jeg ikke klarer å gjøre noe annet enn å surfe på nett. Jeg er jo ikke særlig glad i solen. Jo, det er ok, men jeg er ikke sånn som blir brun på sommeren, liker varmen men vil gjerne sitte under parasoll med en bok. Her er det glovarmt ute og inne også. I kjelleren er det deilig svalt.

Igår fikk jeg ett fryseskap av en vennlig Undeskog.no brukere. Hentet det i dag morges for å finne ut at det var et kjøleskap, vi har tatt feil, fryseskapet står kvar i kjellern og skal byttes i morgen. Men da blir det iskaffe på Sømmelig. Jeg har lagd en liten iskaffemeny:

Islatte
Espresso, sukker, melk og isbiter

Shakerato
Espresso, sukker og isbiter

Ismocha
Espresso, sjokoladesaus, melk og isbiter

Mintmocha
Espresso, sjokoladesaus, mintsaus, melk og isbiter

Igår var jeg osgå på Khio-elevene sin motevisning på doga. Veldig mye fint der, likte spesielt godt: (klikk på lenken så kan dere se alle avgangseleverne, let frem mine favoritter om du er nysgjerrig :)

Cecilie Windtwood //MA "Blåmann" Barneklær vist som video. Håper videoen vil bli publisert på nett så flere kan se den. Nydelige klær og søt video.

Lill Jeanette Haldbakken //BA "Sub couture". Kul kolleksjon med snyggeste modellene den kvelden! Masse tatoveringer :D

Men som sagt, det var mye fint. Disse to var dog mine favoritter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics