tirsdag 17. juni 2008

For en usel dag!

Først hostet jeg så mye på morgenen at jeg ikke turte å dra på kaffesmaking. Skikkelig nedtur, det hadde vært gøy å lære seg mer! Men jeg ble med på mailinglisten og skal få invitasjon neste gang det skjer noe, lovde arrangøren.

Så finner jeg en faktura på 630.- for noen papirruller til betalingsterminalen. Det er jo ran, blir så sur av slike ting. 95.- + mva i ekspeditionsgebyr?! Huff, deppa for mindre.

Så var det nesten umulig å finne parkering idag, masse små biler og motorsykkler som står på store plasser og tar opp to parkeringer. Ja, jeg vet, "de kunne jo ha parkert fint når de parkerte OG så har andre biler rundt om flyttet osv.. Jaja, men det tenker jeg ikke på når jeg kjører runt og runt.

Men jeg føler meg ikke helt stakkarslig, jeg har en blå scarf på hode idag og den liver opp hver gang jeg går forbi et speil. Farger gjør susen!

Nå har jeg gjort litt regnskap og prøver å finne ut hvordan man selger aksjer. Nå om någon gang må jo være et fint tilfelde å selge aksjerne. :) Jeg vurderer også å sette skilten ute i gaten igjen. Det var en som sa jeg kunne få bot, men den står så fint på ett gitter som ingen går på, så det bør jo være ok. Når jeg fjerner den kommer jo ingen ned for gaten.

Idag skal jeg fotografere mer ting og legge på facebook-galleriet, da kan dere reservere ting eller bestille dem dersom dere bor langt unna.

Vi sees
AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics