lørdag 14. juni 2008

Utdrikingslag eller möhippa som vi sier i Sverige.

Idag har jeg hatt mitt første utdrikingslag her, vi satte av to timer til en redesign for bruden. Veninnene hadde flydd bruden fra London og sammen med moren tatt med klær fra brudens garderobe. Utifra disse ble det en kjole i to utførenden. Basekjolen er en kjole som kan brukes alene og så et lag med skjørt i lag-på-lag som festes med et belte for å gjøre den litt crazy for dagen. Jentene var kjempeflinke og jeg er glad for å ha fått bidra med noe på en så viktig dag!

Nå har det sluttet å regne ute og jeg spiser en scones og drikker en stor latte. I høytalene strømmer det deilge bossanovatoner og utenfor gikk nettopp en indisk familie forbi. Lillegutten på ca 4år hadde en nydelig dress på seg. Søøøøt! Sikkert en feiring på gang der også.

Senere idag er det mer aktiviteter, og under dagen håper jeg på litt besøk.

AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics