lørdag 21. juni 2008

Lørdag




Idag har jeg rukket å handle inn litt ting til butikken. Men i min iver glemte jeg inkjøpsliste til butikken. Derfor har jeg ikke hatt eplemost og feel good idag. Ordner det på mandag morgen. Promise!

Så har jeg knipset masse bilder på nye ting. De er lagt ut på Facebook. Legger inn noen her bare så dere kan se litt.

Så har jeg fått ett fint bord som skal stå i butikken så det igjen blir sitteplasser der. Kjempefint grønnmalt. Rakk ikke å hente det idag tidlig, så jeg håper jeg får det med meg i ettermiddag eller i hvert fall før mandag. Idag har jeg også kjøpt et gammelt Scrabble spill. Jeg har blitt litt avhengig av Ordspill.no og nå tenkte jeg at et ekte spill med trebrikker må jo være mitt i blinken.

Nå kom Mette, vi snakkes!
AgnetaN

1 kommentar:

  1. Vilken vacker burk! Vilka fina fynd. Fanny blev tokig i de fina tygmärkena med hundar:-)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics