søndag 1. juni 2008

Rubiks kube, eller barrel som den tydligvis kalles

Jeg var jo som sagt på loppemarked igår, jeg fikk med meg en del ting hvorav den ene tingen er en rubiks kub. Den modellen jeg klarte å røske med meg var en barrel. Eller octagon. Tog meg en hel evighet å finne den på nett. Og jeg er ganske flink til å google. Uanset, denne modellen er det...

Nå er jeg på grensen til gal. Jeg klarte aldrig de vanlige back in the 80-ties og hva tenker jeg på da jeg skal prøve meg på denne!? Denne settingen på nettsiden gjorde meg ikke heller mer positiv til å klare det: This leaves 8!·12!·37·28/4! = 450,541,700,775,936,000 or 4.5·1017 positions.

Idag har jeg hatt noen stamkunder innom i omganger, noen nye ansikter har jeg også sett. Hyggelig. Kjellern er en velsignelse når vi uvane nordbor blir overrasket av for mye sol. NEI, jeg klager ikke, jeg sier bare att det er veldig varmt!

Ellers har jeg bare suttit ved pc idag, surfet, vridd på den kuben og slitit mitt hår. I morgen skal jeg ha fri som vanlig, men om jeg kjeder meg finner dere meg her som vanlig!

Nå skal jeg høre videre på pet shop boys.

Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics