fredag 13. juni 2008

Esmod Diplomvisning 2008

Igår var jeg og Lill Beate på Esmod Diplomvisning på Ballroom i Oslo. Det var masse masse mennesker der. Mange stolte foreldre og besteforeldre. Syntes litt synd på alle de gamle damene som ikke såg noe. Plassene forest var jo som seg bør vigd til potensielle kjøpere / media og andre som forhåpentligvis gir business til de nybakte designerne.

Etterhvert hadde jeg blitt skvist så langt bak at jeg gjorde som jeg gjør på konserter; går lengst bak. Der er det oftest best sikt. Og mye riktig, jeg fant et nesten tomt rom og en lenestol som var satt ved en peler i gangen. Jeg tok av meg skoene og stod på stolen, og vips! Da såg jeg kjempebra. Og så rakk jeg og se Kronprinsessen Mette Marit når hun kom. Dere som kjenner meg vet at jeg ikke er så royalistisk av meg, men det var faktistk litt merklig, jeg reste meg raskt opp og så nikket hun.

Jeg dro på visningen fordi jeg er interessert så klart, men også for at min magedanslærer Sirin viste sin avgangskolleksjon Cirquedelic! Veldig moro og veldig annerledes. Andre del av visningen var min favoritt, men over lag var alle bra. Høy kvalitet synes da jeg.

Prøvde å finne en bra artikel på nett om visningen men det er mest fokus på kronprinsessens ring og Mira Craig.... hmpf!

Om jeg kommer over noe skal jeg legge det ut her.

Snakkes,
Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics