tirsdag 24. juni 2008

Skattejakt og strikkecafe

Idag har jeg og Mette vært ute på skattejakt. Jeg fant litt av hvert og er fornøyd med dagens tur. Blant annet fant jeg mange fine kaffekopper på stett! Kjempesøte. Og så kjøpte jeg noen gamle bilder, jeg klarte ikke å la dem ligge på bruktmarkedet blant gamle møbler og slikt. Det er jo en historie bak dem. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med dem men jeg finner på noe.


Meeen, det som er så gøy med dagen idag er at jeg har et stort strikkeselskap på besøk i kjelleren. For att alle skulle finne veien satt jeg mitt skilt i Ullevålsveien (ved bussen) med teksten "Sømmelig har åpent 123 skritt ned i bakken". Ser ut som alle fant frem for kjelleren er full av strikkepinner, mønster og kaffekopper. Veldig hyggelig!

Ellers har jeg tenkt på mange ideer til juleverksted... låter kanskje litt rart å tenke på det nå, men når høsten kommer med alle kurser så må slike ting være på plass. Vi har tenkt å noen kvelder for kun voksne. Og noen ettermiddager for barn og voksne.

Nå skal jeg bestille inn mer kaffe.
Snakkes!
Agneta N

7 kommentarer:

  1. Tusen takk for meg, det var kjempehyggelig. Håper vi får anledning til å samles i kjelleren din igjen. Det er jo nesten som tilbake til bestemors finstue, dette :D)

    SvarSlett
  2. Flott at du likte det, dere er alltid velkomne! :)

    SvarSlett
  3. Takk for en hyggelig kveld!

    SvarSlett
  4. Veldig koselig sted. Takk for en hyggelig kveld!

    SvarSlett
  5. Takk for en hyggelig kveld i går! Og så koselig sted du har! Stikker innom hvis jeg er i nærheten en gang:-)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for en hyggelig kveld. jeg koste meg virkelig og kaffen var umerket!
    Ellen

    SvarSlett
  7. Tusen takk for en hyggelig kvled i går:-)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics