tirsdag 17. juni 2008

Nyhetsbrev Juni!

Da var det dags for nyhetsbrev igjen da. De av dere som følger med på bloggen vet sikkert det meste allerede! http://sommelig.blogspot.com


ÅPNINGSTIDER
Jeg har åpent hele sommeren og vill annonsere forandringer i åpningstidene på hjemmesiden. Føreløpig er det stengt søndager og åpent alle andre dager.

KURS
Kurskalender er oppdatert og lagt ut på nettsiden. Noen nye kurser er lagt til i høstens program. I tillegg har jeg lagt ut en PDF med kursdatoer. Under sommeren har jeg satt opp noen redesignkurser og vil også kjøre noen nybegynnerkurser.

BUTIKK OG KAFFEBAR
Infor sommeren har jeg fyllt opp butikken med litt av hvert, det er gamle rammer, kjoler, sko, vesker, scarfs, lamper og annet. Sitteplassene er flyttet ned i kjelleren da kaffebaren blir fryktelig varm når solen ligger på. Jeg har fått et fryseskap så jeg skal kunne lage iskaffe når solen kommer igjen. I dag har jeg hentet en gammel kassettspiller som skal stå i kjelleren etter den har fått litt service. Da kan vi spille gamle kassetter som jeg har spart på siden 80-tallet!

SYSTUEN
Symaskinene er flyttet inn i det lille kjellerommet i sommer da vi ikke har så mange som syr samtidlig. Pris for symaskinleie er redusert til 2-for-1 i sommer, sy 1 time betal for en 1/2. Sy 2 timer betale for 1. osv. halv time er fortsatt minimumbetaling. Jeg har også en overlock fra Bernina som kan leies for 50.- timen.

LITT AV HVERT
Jeg har sydd noen dåpskjoler og skal fortsette med det. Kjolene er en form for redesign da jeg bruker gamle materialer som duker og gardiner. Enda er det kun to ferdige men jeg har masse tid i sommer så det blir flere. Størrelsen skal i følge det gamle 70-talls mønsteret være 2-6 måneder.

Planlegger du utdrikningslag kan du ta kontakt med meg så kan vi finne på noe gøy sammen.

Håper vi ses i sommer!
Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics