torsdag 26. juni 2008

det ble en bra dag i går tross allt!

Dagen begynte ikke så bra. Jeg var ute på Ryen for å hente litt stoffer og en stumtjener (bra) og skulle ned fra en rampe på en slik metalltrapp (mindre bra), og med mine fine gulltreskor så endte det nesten i katastrofe... Kneet mitt som allerede er rart fikk seg en skikkelig smell igjen (veldig dumt). Så parkerte jeg laaaangt borte, gikk til Sømmelig, og fant ut at jeg hadde nøklene i bilen så det var bare ta turen tilbake og hente nøkler... Haltandes bestemte jeg meg for å kjøpe masse blomster for å bli glad igjen! Det hjalp veldig.

Nå står det nydelige pelargoner, lavendel, margaritter og en til som jeg ikke husker navnet på ute på trappa.

Etterpå gikk dagen i jevnlige cafebesøk og shopping. Jeg solgte begge barnestolene så idag har jeg fått levert en fra en venninne. Har lånt den så jeg har noe å tilby når det kommer barn.

Ellers fikk jeg ordnet med en del regnskap, ryddet opp i ting og tang og idag skal jeg fortsette med budjsett. Har lagd "varma mackor" som kan kjøpes i cafeen nå. Både med og uten skinke.

Nå skal jeg skrive inn alle kursdatoer i min kalender.

Håper vi sees snart,
Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics