lørdag 7. juni 2008

Musikkens dag i Oslo!

Jeg har hatt besøk av venner nesten hele dagen, noen kunder innimellom men ellers stille. Været kunne ikke være bedre for en musikkens dag i Oslo. Nede på Blitz er det konserter men jeg hører ikke opp hit. På Kunstindustrimuseet har Christer og koret konsert idag.

Jeg sitter her og veksler mellom sol og skygge. Surfer litt og lyssner på P3 Star på SR. Nå spiller de: kate ryan - ella elle l'a. Skikkelig sommerdisco!

Gleder meg til i kveld da vi skal grille og drikke litt god vin med venner i bakgården hjemme. På mandag skal jeg fylle fryseren med is og isbiter. Må øve meg litt på iskaffedrikkene også. :)

Håper dere har en fantastisk dag i solen!

Klem
Agneta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics