mandag 30. juni 2008

Mandag hele uka...

Det er noe med denne dagen som gjør at den føles så lang... Været forandrer seg hele tiden, det er lite folk i gatene og jeg har bare suttit forann pc hele dagen. Jeg har bare gjort bitte litt nyttige ting. Skrivit inn alle kursdatoer i min kalender. Prøvd å finne ett fint hotell i Bordeaux, lyssnat på radio, solgt en fin veske og en kjole. Spist lunch og tenkt på livet...

Jeg møtte en gammel mann på vei til jobbet idag som fikk hjelp å finne frem til St Hans Haugen og postkontoret der. Når han fått informasjonen såg han på meg, tok meg på skuldern og sa med takknemlig stemme. "Takk for at du finns og takk for at du var her akkuratt nå" himmel, jeg var på gråten hele formiddagen. For en herlig gammel mann. :)

Nå skal jeg fortsette å planlegge en kveld i Bordeaux på fredag. Har du forslag så send gjerne en kommentar. Jeg og mannen er over normalt interessert i god mat og god vin så slike tips mottages med takknemlighet.

Ps. I helgen er det Mette som holder åpent lørdag og søndag, var snille med henne!

AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics