mandag 23. juni 2008

Hva skjer på en mandag da?

Jo, det regner ute... Var på stor cashen på morgenen og fylte opp med Feel Good drikker igjen. Så ut og kjøpe eplemost som også tok slutt en dag.

På Sømmelig møblerte jeg om fordi jeg hadde fått ett nytt bord som står i butikken. Nå er det igjen to-tre sitteplasser i butikksavdelingen. Bordet er kjempefint i grønt.

Jeg har også fått en lagerhylle som jeg skal montere i morgen så jeg kan rydde opp i de små kottene. Dessuten skal jeg hente en ekstra stumtjener på onsdag. Og så har jeg fått en hel eske med lysslinger som skal henge i vindu eller i åpningene til småkotten.

Jeg skal møblere om litt nede i morgen formiddag fordi det kommer en gruppe jenter/damer og strikker hos meg i morgen tirsdag. Da vil Sømmelig ha kveldsåpent. Jeg gleder meg!

Jeg har lagt til "varma mackor" på menyen, det er grillad sandwish med ost/skinke og tomat. Eller pesto, tomat og ost for dem som ikke spiser kjøtt. Prøvde en idag og det var like godt som jeg husker fra cafeen i stallen når jeg var liten. (joda, jeg har jo spist det etter men det var liksom den enkle gode smaken som jeg var ute etter.)

Så reparete jeg en jakke for en kunde. Jeg pleier ikke å ta på meg reparasjonsjobber, men noen ganger kan jeg ikke si nei. :)

Men, jeg har ett jobb til noen der ute. En av mine snille snille kunder kom med et stort gammelt fint lappeteppe idag. Hun trenger noen som kan bytte ut noen lapper som har gått i stykker. Jeg kan ikke ta på meg jobben da jeg aldrig har sydd lappetepper og vil bare bli frustrert om det ikke blir pent. Men jeg tenkte jeg kan spørre dere som leser bloggen? Noen der ute som vil ta et betalt jobb? Lappeteppet er hos meg og jeg kan sette deg i kontakt med Brit. Send meg en mail!

Aggen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics