mandag 6. oktober 2008

Bissi bissi!

Det er mye å gjøre nå. To nye kurser dras igang denne uka. Redesign og Kjolekurs. Så er det dags får månedsinlevering av regnskap. Planlegging av høstens aktiviteter. (Sjekk ut kurskalendersiden, der er det litt nyheter!)

Jeg har hatt besøk av nye og kjente kunder idag. Rakk ikke å rydde ferdig på kottet men skal prøve å gjøre det på onsdag kveld. Da er det forresten kveldsåpent på Sømmelig. Det er en gjeng jenter som kommer for å sy. Så sleg deg på, plukk opp de uferdige prosjektene dine og stikk innom.

Så vil jeg tipse dere som er interessert i bæretøy at Astrid H har åpnet Lotusbarn i nye lokaler. Astrid ble jeg kjent med via bæretreffene som møtes på Sømmelig på torsdager. Bæretreffen er åpen for alle og er som en barseltreff. De er ikke kommersielle og ingen selger noe. Det er bare for dere som er interesserte i å lære mer eller treffe andre som bærer.

2 kommentarer:

  1. Hei hei!

    Har skrevet om Sømmelig på bloggen min. Tok litt bilder i dag da jeg var der. Håper det gikk greit :)

    Elsket butikken din og kommer garantert innom mange mange flere ganger. Symaskinen min er i Bergen, så da tur jeg nok til Sømmelig ved neste skjørt som skal legges opp.

    Så er det bare å gi beskjed om det skjer noe - så kan jeg kanskje blogge det videre til mine lesere :)

    http://ingvildtelle.blogg.no

    SvarSlett
  2. Super koselig cafe/butikk du har agnetha! Se i bloggen min hva jeg fikk ut av de nyelige skattene jeg kjøpte av deg igår. ja så stoffene kom til sin rett :)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics